niedziela, 14 kwietnia 2013

DNI OTWARTE ASP GDAŃSK

W dniach 14-16 kwietnia od godz. 10 do godz. 14 są dni otwarte Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku

Zachęcam wszystkich zainteresowanych, żeby odwiedzić ASP. Można obejrzeć pracownie, wnętrza uczelni, zaprezentować swoje prace i omówić je z wykładowcami uczelni oraz po prostu porozmawiać na temat samych studiów na Akademii.

Dziś odwiedziłam ASP :). Niestety nie zdążyłam dotrzeć na Wydział Rzeźby, ale byłam tam kiedyś dzięki Adzie Majdzińskiej :). Bardzo dziękuję jej za tę możliwość. Pracownie na Wydziale Rzeźby są bardzo inspirujące i mam nadzieję, że będę miała jeszcze możliwość odwiedzić ten wydział, aby udokumentować to zdjęciami.

Oto krótka fotorelacja z wnętrza Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku Wydział Malarstwa.














  

2 komentarze:

  1. fajnie...aż się łezka kręci w oku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno piękne wspomnienia wiążą się z okresem studiów na ASP. To pewnie czas bardzo twórczy w życiu każdego studenta.

      Dziękuję za zaglądanie na bloga :). Ja również zaglądam na Twojego co u Ciebie słychać. Pozdrawiam.

      Usuń