środa, 24 kwietnia 2013

WYSTAWA INTERIOR / INTERIOR EXHIBITION

W dniu 23 marca 2013 r. miałam przyjemność uczestniczyć w fantastycznym wernisażu moich trzech bardzo zdolnych koleżanek, które poznałam na zajęciach z ceramiki w Gdańskiej Szkole Artystycznej: Joanny Król, Joanny Jadczak-Wodzińskiej, Magdaleny Kuczkowskiej-Adametz. 

Dzięki Marzenie Gawrysiak z Gdańskiej Szkoły Artystycznej została utworzona Grupa Mistrzowska, która pod kierunkiem Ady Majdzińskiej zrealizowała projekt INTERIOR. Ada poruszyła w dziewczynach najbardziej skryte zakamarki ich wnętrz i dzięki temu powstały ich bardzo osobiste prace.

Jak zinterpretowały temat dziewczyny zobaczcie sami na zdjęciach poniżej. Ja byłam zachwycona i składam ukłon w stronę wszystkich kobiet, które brały udział w projekcie i dzięki którym doszedł on do skutku. Uważam, że wystawa była na wysokim poziomie i bardzo mi się podobała. 
Kochane Tate Modern w Londynie już na Was czeka :).

Jeśli ktoś chce zobaczyć wystawę na własne oczy to zapraszam do Galerii Delikatesy Sztuki w Gdańsku.

1. Prace Joanny Król:

















2. Prace Joanny Jadczak-Wodzińskiej:



















3. Prace Magdaleny Kuczkowskiej-Adametz:
















3 komentarze:

  1. Ach! Mam trochę za daleko. Piękne. Może są najbardziej dosłowne, ale przemawiają do mnie pełnym głosem prace Joanny Jadczak-Wodzińskiej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Finextra za wyrażenie swojej opinii i pozostawienie komentarza :) Na pewno koleżance Joannie będzie niezmiernie miło przeczytać te słowa. Dziękuję bardzo w jej imieniu i pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Harrah's Resort Southern California announces - KTNV
    Harrah's Resort 춘천 출장안마 Southern California, one of the nation's most popular hotels, 계룡 출장마사지 today 경상남도 출장마사지 announced it has 울산광역 출장안마 announced 양산 출장샵 a rebranding

    OdpowiedzUsuń