środa, 29 czerwca 2011

BRITISH MUSEUM CERAMICZNIE - CZĘŚĆ I

Prawie każdy kto był w Londynie odwiedził jedną z istotniejszych atrakcji tego miasta - słynne British Museum. Ja również zawitałam w jego progi. Nie będę się rozpisywała nad tym, że brytyjskie muzea są naprawdę godne podziwu i zachwycają swoimi zbiorami. To po prostu trzeba zobaczyć! Nie omieszkam jednak dodać, że kolekcje pochodzące z przeróżnych zakątków świata, wzbudziły we mnie delikatnie mówiąc refleksję nad tym, że Brytyjczycy trochę "złupili" świat....ale to moja subiektywna ocena.
Tymczasem nie nastrajając się negatywnie życzę miłego oglądania fotek ceramiki, które udało mi się zrobić. Będę dawkowała Wam przyjemność oglądania zdjęć. Dziś część I z wizyty w British Museum, a w kolejnym poście następna porcja pięknej ceramiki. Nie muszę oczywiście wspominać o tym, że to tylko niewielki wycinek tego co znajduje się w zbiorach muzeum. Wielu inspiracji życzę!







Zapraszam na stronę muzeum: http://www.britishmuseum.org/

W British Museum oprócz ceramiki spotkacie również wiele rzeźb, o czym już w jednym z kolejnych postów! Zapraszam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz